Autodesk Maya

Autodesk Maya

معرفی نرم افزار Autodesk Maya

Autodesk Maya، یکی از برترین برنامه های نرم افزاری جهانی در زمینه انیمیشن دیجیتالی سه بعدی و جلوه های تصویری است. مایا مجموعه کاملی از ابزارها را برای کارهای تولید محتوای سه بعدی در نظر گرفته است، از مدل سازی، انیمیشن و پویایی (Dynamics) گرفته تا نقاشی و ارائه.

با مایا می توان مدل های سه بعدی را در انواع قالب های مدل سازی ایجاد و ویرایش کرد و با استفاده از مجموعه ابزارهای انیمیشن مایا می توان مدل های متحرک ایجاد کرد. مایا همچنین مجموعه ای از ابزارها را در اختیار کاربر قرار می دهد تا بتواند صحنه های سه بعدی متحرک را برای دستیابی به تصاویر واقعی عکس و جلوه های بصری متحرک ارائه دهد.

با استفاده از پویایی مایا و ابزار nDynamics می توان شبیه سازی های تصویری قانع کننده ای ایجاد کنید. با استفاده از Maya Fluid Effects، می توان مایعات چسبناک، جو، مواد شیمیایی و آتشفشانی را شبیه سازی و ارائه داد. Maya nCloth به کاربر امکان می دهد شبیه سازی پارچه و لباس ایجاد کند، در حالی که Maya nParticles می تواند برای شبیه سازی طیف گسترده ای از افکت ها از جمله مایعات، ابرها، دود، اسپری و گرد و غبار استفاده شود. از دیگر ابزارهای شبیه سازی پویای مایا می توان به ابزارهای قلم مو Maya nHair ،Maya Fur و Maya Artisan اشاره کرد.

رابط نرم افزار مایا برای آن دسته از کاربرانی که به توانایی حداکثر بهره وری خود نیاز دارند قابل تنظیم است. مایا با دسترسی به MEL TM (زبان تعبیه شده مایا) به کاربران اجازه می دهد تا عملکرد خود را در داخل مایا گسترش دهند. با استفاده از MEL می توانید رابط کاربری خود را شخصی سازی کرده و اسکریپت و ماکرو بنویسید. علاوه بر این ، یک رابط برنامه نویس برنامه (API) کامل برای افزایش قدرت و عملکرد مایا در دسترس است. مایا همچنین برای آن دسته از کاربرانی که مایل به استفاده از آن هستند ، یک API مایا مبتنی بر پایتون فراهم می کند.

قدرت تولید محتوای مایا در یک نرم افزار یکپارچه نرم افزاری برای افزایش بهره وری و سهولت استفاده کاربر طراحی شده است.

autodesk maya3

autodesk maya2

autodesk maya4

autodesk maya5

دانلود نرم افزار Autodesk Maya

آموزش ویدئویی نرم افزار Autodesk Maya

لوگو فرادرس

21000 تومان

  • درس یکم: تنظیمات اولیه
    • انجام تنظیمات پردازشی در Render Setting
    • آشنایی با Arnold Render View
    • ایجاد تعادل بین پارامترهای Ray depth و Sampling

 

  • درس دوم: نورپردازی استودیو (Studio Lighting)
    • ایجاد Area Light در آرنولد
    • بررسی تنظیمات Area Light
    • کنترل Camera Exposure
    • ایجاد و تنظیم SpotLight
    • استفاده از Gobo filter برای Spotlight
    • بهبود کیفیت رندر در تنظیمات

 

  • درس سوم: نورپردازی محیطی و طبیعی
    • نورپردازی Image-Base با Skydome Light
    • کار با تنظیمات Visibility برای Skydome Light
    • نورپردازی خارجی با Physical Sky
    • نورپردازی داخلی با Skydome Light
    • تنظیمات Sampling برای Skydome Light

 

  • درس چهارم: مواد (Materials)
    • ایجاد و تنظیم AI Standard Surface
    • ایجاد نقشه برای میزان Opacity
    • کنترل Specular Roughness
    • تنظیم Transmission برای رندر مایعات
    • تحلیل های Wireframe با AI Utility Shader
    • ایجاد Subdivisions هنگام رندر
    • تغییر شکل یک مش با استفاده از Displacement

 

  • درس پنجم: رندرگیری (Rendering)
    • کار با AI Fog
    • ایجاد Lens Distortion با Fisheye Camera
    • رندر صحنه بصورت ۳۶۰ درجه (Panorama)
    • کار با AOV ها
    • کامپوزیت AOV ها در فتوشاپ
    • ایجاد Depth of Field
لوگو فرادرس

23000 تومان

  • درس یکم: آشنایی با محیط نرم افزار مایا (Maya)
  • درس دوم: ساخت یک پروژه ساده (ساخت کره زمین، ماه، خورشید و اجرام آسمانی)
  • درس سوم: ساخت کاراکتر دلقک
  • درس چهارم: ساخت سر یک کاراکتر کارتونی
لوگو فرادرس

15000 تومان

  • درس یکم: رابط کاربری (Interface)
    • بهبودهای رابط کاربری
    • تغییرات Timeline
    • ابزار جدید Smart duplication
    • Dash scripting
    • تغییرات Graph Editor
    • تنظیمات جدید Viewport و دوربین ها

 

  • درس دوم: مدل سازی (Modeling)
    • Polygon Primitive های جدید
    • ساخت Super Shapes
    • استفاده از دستور Circularize
    • استفاده از ابزار Smart Extrude و Slide

 

  • درس سوم: استخوان بندی (Rigging)
    • ایجاد Tension deformer
    • ابزار کنترل کننده Distance-based
    • ابزار Paint lattice weights

 

  • درس چهارم: Rendering
    • نورپردازی image-based در مد hardware
    • متریال جدید ai Standard Surface
    • Shader های جدید Arnold
    • تغییرات Light Editor

 

  • درس پنجم: موشن گرافیک (Motion Graphics)
    • Dynamic node
    • تغییرات World node
    • Placer node
لوگو فرادرس

رایگان

  • ساخت یک پروژه ساده (ساخت کره زمین، ماه، خورشید و اجرام آسمانی)

این آموزش رایگان بخشی از آموزش مدل سازی در مایا (Maya) است.

لوگو فرادرس

33000 تومان

  • درس یکم: معرفی نرم افزار Maya، آشنایی با محیط و اقدامات لازم برای ایجاد یک پروژه

 

  • درس دوم: روش های مدل سازی (Modelling) در Maya
    • مدل سازی نرم (NURBS) و چند وجهی (Polygon)
      • آشنایی با مفهوم مدل سازی (Modelling)
      • ایجاد اجسام نرم (NURBS Primitives)
      • ایجاد حجم های پایه
      • ویرایش اجسام نرم
      • آشنایی با وارد کردن یک تصویر در مایا
      • آشنایی با مدل سازی در قالب یک پروژه عملی (مدل سازی زیردریایی)
    • ایجاد و ویرایش منحنی ها (مدل سازی آباژور – مدل سازی فنجان)
      • مدل سازی – ایجاد انواع منحنی ها در Maya
      • مدل سازی – ویرایش منحنی ها
      • مدل سازی یک آباژور
      • آشنایی با دستور کاربردی Revolve
      • آشنایی با مدل سازی در قالب یک پروژه عملی (فنجان و نعلبکی)

 

  • درس سوم: مدل سازی چند ضلعی (Polygonal Modelling) – مدل سازی یک کلبه ساده

 

  • درس چهارم: پروژه مدل سازی فضای داخلی – قسمت اول
    • مدل سازی مبل دونفره و تک نفره و میز مبل
    • مدل سازی میز تلویزیون، کمد، قفسه ها و تلویزیون
    • مدل سازی میزهای کوچک و آباژورهای ایستاده

 

  • درس پنجم: پروژه مدل سازی فضای داخلی – قسمت دوم
    • مدل سازی اتاق، درها، پنجره ها، شیشه ها و دستگیره ها
    • مدل سازی میل پرده، پرده و سیم برق

 

  • درس ششم: پروژه مدل سازی فضای داخلی، اختصاص متریال (Material) و معرفی انواع مواد (Material)
  • درس هفتم: آشنایی با بافت دهی (Texturing) و بافت دهی پیشرفته، نورپردازی، رندرینگ (Rendering) و Mental Ray
  • درس هشتم: آشنایی با تکنیک های ایجاد انیمیشن در Maya در قالب پروژه های عملی
  • درس نهم: آموزش جلوه های ویژه (داینامیک) در Maya در قالب پروژه های عملی
  • درس دهم: مدل سازی و متحرک سازی پنکه و ارتباط Maya و افتر افکت (After Effects)، تنظیمات رندرینگ و ایجاد خروجی های تصویری و ویدئویی
  • درس یازدهم: مدلینگ کاراکتر، مفصل بندی (Skeleton) و نحوه Rigging کاراکتر ایجاد شده
لوگو فرادرس

24000 تومان

  • درس یکم: Time Slider
    • آشنایی با Time Slider و Range Slider
    • Animation Preferences
    • تنظیم Key frame
    • ویرایش Key frame
    • تنظیم فریم از طریق Channel Box و Attribute Editor
    • تنظیم فریم در ابزار Translate, Rotate, Scale
    • تنظیم فریم روی ویژگی های خاص
    • تنظیم فریم روی رنگ اشیا
    • Playback speed
    • تعداد فریم اجرایی در ثانیه
    • نوع اجرای انیمیشن
    • انجام پروژه عملی

 

  • درس دوم: Graph Editor
    • آشنایی با Graph Editor
    • ویرایش فریم ها در Graph Editor
    • کار با Tangent
    • مقدار دهی به Key
    • اجرای عملیات روی یک یا چند Key
    • Buffer Curve
    • Snapshot
    • ایجاد Cycle و انیمیشن تکرار شونده
    • ویرایش منحنی حرکت کاراکتر انسان
    • انجام پروژه عملی

 

  • درس سوم: متحرک سازی اتوماتیک با Expression
    • نوشتن عبارت ها و دستورها با زبان MEL
    • مقادیر Frame و Time
    • عبارات شرطی
    • علامت های AND و OR
    • عبارات با اولویت های متفاوت
    • جا به جایی بین شرط های مختلف
    • ایجاد Custer
    • تابع Sin
    • Bake کردن انیمیشن
    • بهینه سازی انیمیشن
    • انجام پروژه عملی

 

  • درس چهارم: ابزار و تکنیک های خاص
    • متحرک سازی با Constraint (تبعیت کردن از حرکت شی دیگر)
    • متحرک سازی Joint ها
    • ایجاد لایه برای انیمیشن
    • Grease Pencil
    • Path Animation (ایجاد مسیر مشخص برای حرکت)
    • Playblasts (نمایش حرکت به صورت ویدئو)
    • Trax Editor
    • ترکیب انیمیشن ها
    • Blend Shape
    • نحوه Export کردن انیمیشن ها برای استفاده در برنامه های دیگر
لوگو فرادرس

رایگان

  • آشنایی با تکنیک های ایجاد انیمیشن در Maya در قالب پروژه های عملی

این آموزش رایگان بخشی از آموزش مایا (Maya) برای طراحی سه بعدی است.

لوگو فرادرس

رایگان

  • پروژه مدل سازی فضای داخلی – قسمت دوم
    • مدل سازی اتاق، درها، پنجره ها، شیشه ها و دستگیره ها

این آموزش رایگان بخشی از آموزش مایا (Maya) برای طراحی سه بعدی است.

لوگو فرادرس

رایگان

  • شنایی با Time Slider و Range Slider
  • Animation Preferences
  • تنظیم Key frame
  • ویرایش Key frame

این آموزش رایگان بخشی از آموزش متحرک سازی در مایا (Maya) است.

لوگو فرادرس

49000 تومان

 

  • درس یکم: مفاهیم اولیه در مبحث رندر
    • معرفی رندرگیری
    • علت رندر کردن
    • انواع موتور رندر و بررسی آن‌ها
    • موتورهای رندر فیزیکی و غیر فیزیکی
    • بررسی موتور رندر V-Ray
    • معرفی Gamma
    • بررسی منحنی Gamma
    • بررسی قسمت‌های اضافه شده به نرم‌افزار توسط موتور رندر V-Ray

 

  • درس دوم: الگوریتم‌‌های پرتوهای دوربین مجازی در مایا
    • بررسی تکنیک Ray Tracing
    • بررسی انواع پرتوهای بازتابی در صحنه
    • بررسی پرتوهای خارج شده از دوربین (Image Sampler)
    • بررسی انواع پرتوهای بازتابی از پرتوهای دوربین (DMC Sampler)
    • بررسی مفهوم GI و انواع الگوریتم‌‌های آن

 

  • درس سوم: انواع نور به همراه جزئیات آن‌ها
    • بررسی خصوصیات نور و پارامترهای آن‌ها
    • بررسی نورهای موضعی (Rectangle Light, Sphere Light, IES Light)
    • نورهای صحنه‌‌ای (Sun & Sky Light, Dome Light)
    • نورهای الحاقی (Self-Illumination, Mesh Light)
    • کار با بخش Light Lister

 

  • درس چهارم: بررسی دوربین مایا به همراه افزونه V-Ray در آن
    • بررسی عملکرد دوربین واقعی جهت شبیه‌‌سازی در نرم‌افزار
    • بررسی نحوه فعال‌‌سازی و کار با خواص فیزیکی دوربین در نرم‌‌افزار

 

  • درس پنجم: بررسی متریال‌های مخصوص V-Ray – بخش یکم
    • آشنایی مقدماتی با ساخت Material استاندارد
    • بررسی حرفه‌ای ساخت Material استاندارد
    • نحوه کار با Material ترکیب (Blend Material)
    • نحوه کار با Material دو طرفه (VRay2SidedMtl)

 

  • درس ششم: بررسی متریال‌های مخصوص V-Ray – بخش دوم
    • بررسی Material نفوذ نور (Fast SSS2 Material)
    • بررسی Material مخصوص بدنه خودرو (Car Paint Material)

 

  • درس هفتم: بررسی تخصصی متریال‌ها
    • آشنایی با نحوه استفاده از متریال‌های اسکن شده (فوق حرفه‌ای)
    • آشنایی با مفهوم Displacement
    • آشنایی با مفهوم Caustic

 

  • درس هشتم: بخش‌‌های کاربردی
    • کار با مدل‌های Proxy
    • کار با بخش V-Ray Fur

 

  • درس نهم: کامپوزیت (Composite) نهایی
    • کار با عناصر رندر (Render Element)
    • کامپوزیت عناصر رندر در فتوشاپ
amoozesh365

رایگان

1-آموزش مبانی نرم افزار مایا

  • آشنایی با نیازهای Requirementsسخت افزاری سیستم Systemدر نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • معرفی اینترفیس interface نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • ذخیره سازی Save پروژه در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • آشنایی با نمای منوی دید View ports در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • هدایت صحنه Navigation در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)

 

2-آموزش مبانی مایا – maya  بخش 2

  • استفاده از هات باکس Hot box در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • نحوه شخصی سازیCustomize در اینترفیس interface نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • نحوه استفاده از فضای کار Work Space در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • انتخاب Select موضوعات Object در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • استفاده از ابزار حرکتی Move Tool در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)

 

3-آموزش مبانی مایا – maya  بخش 3

  • استفاده از ابزار چرخشRotate و مقیاس Scale در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • نحوه جابجایی حول مرکز Pivot در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • کپی موضوعات Copy در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • کار با چنل باکس Channel Box در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)

 

4-آموزش مقدماتی نرم افزار مایا

  • تعیین دقیق محل قرار گیری موضوعات یا آبجکت ها Snap در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • برگرداندن تغییرات به حالت اولیه Reset transform و ساخت یک پیش فرض جدید تغییرات freeze transform در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • کاربرد اوت لاینر outliner در بررسی و ترتیب صحنه ها در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • گروه بندی موضوعات Group در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • ایجاد محور جدید و جابه جایی آنها با پیوت pivots در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • ساخت موضوعات با پلی گان Polygon Primitives در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)

 

5-آموزش مقدماتی مایا – maya  بخش 2

  • منظم کردن صحنه با هایپوگرافی Hypergraph در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • آشکارکردن show و پنهان و مخفی کردن hide موضوعات در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • ایجاد و مدیریت لایه ها Layers در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • کاربرد ماسک ها masks در صحنه در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • تفاوت نربز NURBS و پلی گان Polygon در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)

 

6-آموزش مقدماتی مایا  – maya  بخش 3

  • اجزای تشکیل دهنده مدل پلی گان Polygonهمچون راس Vertex و لبه Edge در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • انتخاب فرا شبکه ای Soft selection و رفلکشن Reflection در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • مدل سازی درخت کاج با پلی گان Polygon در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • ترکیب کردن اشیا و موضوعات Combine و جداسازی یا تفکیک Separate مدل پلی گان Polygon در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • اضافه یا کم کردن مدل ها با بولین Boolean در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)

 

7-آموزش متوسطه نرم افزار مایا

  • تنظیمات رفرنس Reference در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • مدل سازی بدنه ماشین Body car در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • اکسترود Extrude ادیت مش جهت افزایش یا کاهش حجم سطوح و موضوعات در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • بول Bevel در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • اضلاع حلقوی Edge loops در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)

 

8-آموزش متوسط مایا – maya  بخش 2

  • مدلسازی چرخ ماشین با ورتکس ها در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • طراحی دستگیره در با فرمان اکسترود Extrude در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • متصل کردن یا پل زدن Bridge بین اجزای یک مدل پلی گان Polygon در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • تول کیت Toolkit جهبه ابزاری برای مدلسازی در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • ساب دی ویژن Subdivision در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)

 

9-آموزش متوسط مایا  – maya  بخش 3

  • نرم کردن موضوعات و مدل ها Smoothدر نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • کاربرد اج فلوEdge flow برای نرم کردن Smooth در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • کاربرد نان لاینیر Nonlinear برای ایجاد تغییر شکل و دفورمیشن موضوعات در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • دفورمیشن مدلسازی با لتیس Lattice در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • پاک کردن تاریخچه یا هیستوری History موضوعات و مدل های سه بعدی در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)

 

10-آموزش پیشرفته نرم افزار مایا

  • آشنایی با اسکالپت یا حجاری sculpt در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • کار کردن با ابزار اسکالپت یا حجاری Sculptدر نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • مدلسازی نرب ها NURBS در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • آشنایی با پریمیتیو primitives نرب ها NURBS در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • استفاده از نرب هاNURBS در منحنی ها Curves در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • ایجاد کردن سورفیس Surface با ابزار ریولو Revolve در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • استفاده از ابزارلافت Loft در نرب ها NURBS در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)

 

11-تکنیک های پیشرفته مایا بخش اول

  • آشنایی با باز و بسته کردن کرو ها Curves و سورفیس Surface در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • ایجاد Create صفحه در نرب ها NURBS با استفاده از پلنر planar در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • فرمان اکسترود Extrude در نرب ها NURBS در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • استفاده از isobar در نرب هاNURBS و سورفیس Surface در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • نحوه خروجی گرفتن Extract از نرب و سورفیس Surface به منحنی Curves در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • ایجاد منحنی ها Curves از سورفیس Surface در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
  • استفاده از پروجکت Project در منحنی ها Curves و سورفیس Surface در نرم افزار مایا 2018 (Autodesk Maya 2018)
maktabkhooneh-logo

رایگان

سریع آسان

رایگان

 

  • ساخت مدل های ۳ بعدی به صورت زمان واقعی
  • آشنایی با محیط ایجاد انیمیشن – ایجاد فریم های کلیدی – تنظیمات ایجاد انیمیشن – خصوصیت Auto Key
  • متحرک سازی Attribute – کپی و اعمال تغییر در فریم های کلیدی – ایجاد کلیدهای Breakdown
  • آشنایی با Playblast – متحرک سازی در مسیر
  • قفل و پنهان کردن پارامترها
  • نورپردازی و رندرینگ واقع گرایانه
  • و …
pouya_andish

3880000 تومان

daneshjooyar

69000 تومان

 

قسمت اول:

  • آشنایی سریع با محیط مایا – طرز حرکت در محیط مایا – شناخت پنجره های دید در مایا

 

قسمت دوم:

  • آشنایی و کار با ابزارهای Move ، Rotate ، Scale ، برای جابجایی، چرخش و بزرگنمایی آبجکت ها

 

قسمت سوم:

  • آشنایی با View Cube برای تغییرات حالت دید
  • آشنایی با خطوط Curves برای ایجاد مدلینگ به کمک خطوط
  • بررسی قسمت Channel Box برای جابجایی، چرخش و بزرگنمایی آبجکت ها از روی مقادیر عددی
  • آشنایی کامل با روش ایجاد آبجکت های نرم (Surface) به همراه ایجاد حالات مختلف و تغییرات بر روی آنها
  • آشنایی کامل با روش ایجاد آبجکت های چند ضلعی (Ploygons) به همراه ایجاد حالات مختلف و تغییرات بر روی آنها

 

قسمت چهارم:

  • آشنایی با Vertex (نقاط)، Edge (لبه ها)، Face (سطوح) در آبجکت ها

 

قسمت پنجم:

  • بررسی قسمت Outliner برای مدیریت کلیه آبجکت ها
  • بررسی قسمت Layers
  • آشنایی و کار با ابزارهای Snap to grid، Snap to Curves و Snap To Points
  • رسم خطوط به روش های EP Curves، Cv Curves، Beziar، Pencil، Arc
  • فرمان کلیدی G برای تکرار آخرین دستو اجرا شده
  • فرمان کلیدی F برای دید بهتر بر روی آبجکت انتخاب شده

 

قسمت ششم:

  • آشنایی با انواع کپی ها در مایا به کمک فرمان های Duplicate, Duplicate With Transforme, Duplcate Special
  • جابجایی مرکز ثقل آبجکت ها ((Pivot

 

قسمت هفتم:

  • آشنایی و کار با دستورات کلیدی Revolve, Planner, Loft, Align Tool ,Extrude,و Convert برای تبدیل آبجکت های Nurbs به Polygon

 

قسمت هشتم:

  • کار با فرمان های Combine برای یکی کردن چند آبجکت
  • Seprate برای جدا کردن آبجکت های یکی شده
  • Extract برای جدا کردن قسمت های انتخابی از آبجکت
  • Boolean برای برش زدن آبجکت ها از یکدیگر
  • Extrude برای امتداد دادن قسمت های انتخابی از آبجکت به صورت دلخواه و متنوع
  • Bevel برای نرم کردن لبه های آبجکت
  • Champher برای پخ زدن لبه های آبجکت
  • Fill Hole برای پر کردن قسمت های خالی آبجکت
  • Create Polygon Tool برای ایجاد سطوح پلیگان به صورت دلخواه
  • Insert Edge Loop Tool برای ایجاد Edge در قسمت های مختلف آبجکت

 

قسمت نهم:

  • آشنایی و کار با کلید رندر یک فریم
  • مباحث متریال
  • تکسچر و بامپ به صورت کامل به همراه مباحث UV و ساخت تکسچر در فتوشاپ
  • آشنایی با متریال های سطوح زبر ، براق ،شیشه ای و فلزی
  • ایجاد انعکاس یا بازتاب تصاویر و مبحث شکست تصاویر از پشت آبجکت شیشه ای مواج

 

قسمت دهم:

  • آشنایی و کار با انواع نورها به همراه سایه ها و تنظیمات آن
  • آشنایی با انواع دوربین ها در مایا به همراه تنظیمات کلیدی آن
  • آشنایی با مبحث انیمیشن در مایا و شناخت فریم های کلیدی
  • پروژه انیمیشن و حرکت یک درشکه به همراه انیمیشن دوربین

 

قست یازدهم:

  • پروژه مدلینگ یک پیانو از ابتدا تا انتها به همراه رنگ بندی و تکسچرینگ و ایجاد نور و انعکاس
  • نسبت دادن حرکت دوربین به خطوط و ذخیره پروژه

 

قسمت دوازدهم:

  • نحوه خروجی گرفتن از مایا به صورت عکس و فیلم به همراه کلیه تنظیمات
faranesh-logo

114000 تومان

 

  • مقدمه
  • فصل اول‎:‎ رابط کاربری و ابزار های مایا
  • فصل دوم:‎ Modeling(مدل سازی)‎
  • فصل سوم:‎ Texturing(بافت دهی)‎
  • فصل چهارم:‎ Rigging(استخوان گذاری)‎
  • فصل پنجم:‎ Animating(انیمیشن سازی)‎
  • فصل ششم: Particle (ذرات)‎
  • فصل هفتم: Rendering(‎ رندر کردن ‎)‎
faranesh-logo

250000 تومان

 

  • ترنسفورم شدن یک خانه
  • ساخت و ریگ کردن یک رعد و برق
  • آموزش ساخت آتش حرفه‌ای در مایا
  • شبیه سازی تصادف ماشین در مایا
  • آموزش ساخت دانیامیکی کرم در مایا
  • آموزش تخریب یک موجود متحرک در مایا
  • آموزش ساخت دلستر در ریل فلو ‎+‎ مایا
faranesh-logo

240000 تومان

 

  • رندر و نور پردازی واقعگرایانه یک موش در وی ری مایا
  • رندر یک ماشین در وی ری
  • نور پردازی فضا داخلی
faranesh-logo

205000 تومان

 

  • آموزش مقدماتی آرنولد در مایا
  • ساخت نمای داخلی
  • ساخت نمای خارجی
  • ساخت یک لوکیشن
faranesh-logo

140000 تومان

 

  • معرفی دوره
  • آشنایی با رابط کاربری
  • ناوبری در نرم‌افزار
  • نحوه کار با فایل‌های پروژه
  • کار با فایل‌های صحنه
  • آشنایی با اجزای آبجکت‌ها
  • انواع حالت نمایش آبجکت
  • روش‌ها و ابزارهای انتخاب
  • ایجاد تغییر در آبجکت
  • ویژگی‌های یک آبجکت
  • گروه‌سازی و رابطه پدر و فرزند
  • معرفی هات باکس
  • روند ساخت مدل در نرم‌افزار
  • تمرین مدل‌سازی ساده
  • بخش متریال و تکسچر
  • نحوه نورپردازی و اصول آن
  • نحوه گرفتن خروجی

 

فصل دوم ‎:‎ تمرین مدل‌سازی صفر تا صد ‎(‎ مدلسازی،متریال و رندر ‎)‎

  • معرفی و مقدمه
  • تنظیم رفرنس‌های مورد نیاز
  • ساخت بدنه اصلی
  • جداسازی بخش‌های مختلف
  • اضافه کردن فریم
  • اتمام فریم کشتی
  • اضافه کردن دریچه‌ها
  • ایجاد لنگر کشتی
  • مدل‌سازی محافظ انتهای کشتی
  • اتمام ساخت محافظ
  • ساخت تیر جلوی کشتی
  • ساخت تیر بادبان‌ها
  • مدلسازی بادبان‌ها
  • ایجاد پرچم کشتی
  • مدل‌سازی سکان کشتی
  • ساخت جزئیات سکان
  • مدل‌سازی کابل‌های کشتی
  • جزئیات کابلها
  • اضافه کردن تکسچر
  • ساخت و ایجاد متریال
  • بهینه‌سازی صحنه
  • گرفتن رندر
  • صحبت پایانی و اختتامیه

 

ویژگی‌های جدید نرم‌افزار مایا 2017‎

  • معرفی دوره
  • موتور جدید رندرینگ نرم‌افزار
  • تغییر اینترفیس نرم‌افزار با یک کلیک
  • عناصر اینترفیس
  • دسترسی به محتواهای آماده جدید
  • ویژگی‌های جدید دوربین
  • ابزارهای جدید تغییر آبجکت
  • معرفی LOD‎
  • دگرگونی‌های ابزار قرینه
  • دگرگونی‌های ابزار آینه
  • ویژگی پیچش منحنی
  • تغییرات ابزار ساخت متن
  • ویژگی جدید SVG‎
  • بررسی قابلیت جدید Mash‎
  • سیستم سریع ریگ‌سازی
  • بررسی ویرایشگر ایجاد حالات کاراکتر
  • ویرایشگر جدید نورپردازی
faranesh-logo

140000 تومان

 

  • معرفی دوره
  • تنظیمات پس‌زمینه
  • تنظیمات کلی ابزارهای انتخاب
  • کار با ابزار انتخاب نرم
  • تنظیم قرینه در ابزارها
  • بررسی بخش Out Liner‎
  • بررسی ویرایشگر ویژگی‌ها
  • کار با ویرایشگر لایه‌ها بخش اول
  • کار با ویرایشگر لایه‌ها بخش دوم
  • منوها در نرم‌افزار
  • کار با shelf‎ ‌ها
  • مدیریت فایل‌ها و پروژه‌ها
  • فیلترهای انتخاب
  • ابزارهای چسبندگی
  • بررسی پاشنه آبجکت‌ها
  • آشنایی با ابزارهای همگام‌سازی
  • بررسی تنظیمات ابزارهای همگام‌سازی
  • تکنیک‌های تکثیر آبجکت بخش اول
  • تکنیک‌های تکثیر آبجکت بخش دوم
  • آشنایی با ویرایشگر اتصالات
  • موارد استفاده از ویرایشگر اتصالات
  • کنترل مقادیر
  • تغییر رنگ با کمک ویرایشگر
faranesh-logo

140000 تومان

 

  • فرم‌های مختلف مدل در نرم‌افزار
  • روش‌های تولید منحنی در صحنه
  • آشنایی با جعبه ابزار مدل‌سازی
  • روش‌های مختلف انتخاب در جعبه ابزار
  • فیلترهای انتخاب
  • بررسی ابزارهای جعبه ابزار مدل‌سازی بخش اول
  • بررسی ابزارهای جعبه ابزار مدل‌سازی بخش دوم
  • بررسی ابزارهای جعبه ابزار مدل‌سازی بخش سوم
  • بررسی ابزارهای جعبه ابزار مدل‌سازی بخش چهارم
  • بررسی ابزارهای جعبه ابزار مدل‌سازی بخش پنجم
  • بررسی ابزارهای جعبه ابزار مدل‌سازی بخش ششم
  • آشنایی با ابزار “چند برش ‎”‎
  • بررسی تنظیمات فوق
  • نگاهی به ابزار “اتصال”‎
  • آشنایی با ابزار “ترسیم چهارگوش”‎
  • تکنیک‌های استفاده از ابزار فوق
  • ابزار “قرینه‌سازی”‎
faranesh-logo

140000 تومان

 

  • حجاری در مایا
  • ابزارهای حجاری
  • تنظیمات ابزارها
  • ابزار جابه‌جایی
  • ابزار چاقو
  • کاربرد استمپ
  • شدت بخشیدن و حجم دادن به صورت بادی
  • منجمدسازی و انیمیشن‌سازی در حجاری
  • بررسی سیستم ریگ
  • معرفی IK‎
  • کنترل کننده‌ها
  • اسکین‌سازی
  • ویرایشگر انیمیشن
  • ساخت کلید
  • انیمیشن خطی
  • صدا در انیمیشن
  • داینامیک
faranesh-logo

140000 تومان

 

  • تنظیمات کلی سیستم مو
  • ساخت مو با قلم نقاشی
  • ایجاد سیستم مو پس از ساخت
  • بررسی نمایش موقعیت‌های مو
  • ویرایشگر‌ها
  • جلوگیری از نفود مو در اجسام
  • استفاده از قلمهای افکت‌ها در مو
  • بهبود شبیه‌سازی مو با کمک Cash‎
  • تنظیمات مو (بخش اول)‎
  • تنظیمات مو (بخش اول)‎
  • تنظیمات مو (بخش سوم)‎
  • تنظیمات مو (بخش چهارم)‎
  • تمرین عملی:‎ بافت مو برای کاراکتر
  • ساخت اتصال ربان با مو برای کاراکتر
faranesh-logo

140000 تومان

 

  • نگاهی به پروژه و نظم‌دهی صحنه
  • ساخت سیستم مو اولیه و اهمیت UV‎
  • بررسی دقیق‌تر تنظیمات حالت‌دهی مو
  • بررسی دقیق عدم نفود مو به اشیا (بدن کاراکتر)‎
  • جریان هوا و باد در سیستم مو
  • روش‌های استایل دهی مو
faranesh-logo

140000 تومان

 

  • منوها و اینترفیس مایا
  • مدل‌سازی
  • انیمیشن
  • داینامیک
  • رندرینگ
faranesh-logo

109000 تومان

  • مدل سازی ربات-قسمت اول
  • مدل سازی ربات-قسمت دوم
  • تکسچرینگ،نورپردازی و رندرینگ ربات
  • ریگینگ ربات ‎(Robot Rigging)‎
  • انیمیت ربات
faranesh-logo

102000 تومان

 

  • معرفی دوره
  • مقدمه و توضیحات دوره
  • ست کردن رفرنس‌ها
  • ساخت بدنه اصلی مدل
  • ساخت کابین راننده
  • ویرایش و بهبود فرم مدل
  • اضافه کردن جزئیات
  • تکمیل جزئیات مدل
  • تکنیک ساخت تایر
  • مدل‌سازی رینگ
  • ساخت جزئیات رینگ
  • تکنیک مدل‌سازی پیچ ریگ
  • تکمیل تایر با اضافه کردن بخش داخلی
faranesh-logo

102000 تومان

 

  • ساخت سپر (پیش‌نمایش دوره)‎
  • ساخت سپر خودرو (کامل)‎
  • مدل‌سازی کاور کابین راننده
  • اضافه کردن جزئیات
  • ایجاد آنتن ماشین
  • مدل کردن بدنه اصلی ریموت کنترل
  • جزئیات ریموت کنترل
  • ساخت دکمه‌های کنترل کننده
  • مدل‌سازی کاور ریموت
  • ایجاد دکمه خاموش و روشن
faranesh-logo

102000 تومان

 

  • ساخت سپر (پیش‌نمایش)‎
  • نمایش رایگان
  • ساخت سپر خودرو (کامل)‎
  • مدل‌سازی کاور کابین راننده
  • اضافه کردن جزئیات
  • ایجاد آنتن ماشین
  • مدل کردن بدنه اصلی ریموت کنترل
  • جزئیات ریموت کنترل
  • ساخت دکمه‌های کنترل کننده
  • مدل‌سازی کاور ریموت
  • ایجاد دکمه خاموش و روشن
  • تمیزکاری صحنه و تکمیل پروژه
faranesh-logo

70000 تومان

 

  • آماده سازی صحنه
  • ساخت پارتیکل:‎ روش اول
  • ساخت پارتیکل:‎ روش دوم
  • ساخت پارتیکل:‎ روش سوم
  • انتشار پارتیکل – روش فراگیر
  • انتشار پارتیکل – روش خطی
  • انتشار پارتیکل – روش حجمی
  • انتشار پارتیکل – روش سطحی
  • انتشار پارتیکل – روش منحنی
  • تولید رنگ از رد کشتی‌ها
  • حرکت پارتیکل‌ها بروی سطح (شبیه‌سازی آب)‎
  • شبیه‌سازی ریزش باران
  • شبیه‌سازی حلقه آتش
  • شبیه‌سازی شلیک تیر از تیربار
faranesh-logo

70000 تومان

 

  • جابه‌جایی در لحظه انتشار
  • تغییر رنگ، متریال و فعال و غیر فعال کردن داینامیک
  • نمایش پارتیکل‌ها نقطه‌ای
  • نمایش پارتیکل‌ها جرقه‌ای
  • شبیه‌سازی جرقه‌های آتش
  • نمایش پارتیکل بصورت عددی و توپی
  • استفاده از پارتیکل و تکسچر برای ساخت جنگل
  • نمایش پارتیکل‌های حبابی (شبیه سازی حباب آب و…)‎
  • پارتیکل‌های ابری
  • بررسی تنظیمات حالت ابری
  • نمایش لوله‌ای پارتیکل‌ها (شبیه‌سازی جرقه دنباله‌دار)‎
  • تنظیم زمان نابودی و عمر پارتیکل‌‌ها
  • ساخت تصویر با پارتیکل‌ها
faranesh-logo

54000 تومان

 

  • معرفی دوره
  • آشنایی سریع با محیط مایا
  • آشنایی و کار با ابزارهای Move‎ ، Rotate‎ ، Scale‎
  • آشنایی با View Cube‎ برای تغییرات حالت دید
  • آشنایی با Vertex‎ (نقاط)، Edge‎ (لبه ها)، Face (سطوح)‎ در آبجکت ها
  • بررسی قسمت Outliner‎ برای مدیریت کلیه آبجکت ها
  • آشنایی با انواع کپی ها در مایا بکمک فرمان های Duplicate, Duplicate With‎ Transforme, Duplcate Special‎
  • آشنایی و کار با دستورات کلیدی Revolve, Planner, Loft, Align Tool‎ ,Extrude,و Convert‎
  • کار با فرمان های Combine‎ برای یکی کردن چند آبجکت
  • آشنایی و کار با کلید رندر یک فریم – مباحث متریال ‎-‎ تکسچر و بامپ بصورت کامل بهمراه مباحث UV‎ و ساخت تکسچر در فتوشاپ
  • آشنایی و کار با انواع نورها بهمراه سایه ها و تنظیمات آن –آشنایی با انواع دوربین ها در مایا بهمراه تنظیمات کلیدی آن
  • پروژه مدلینگ یک پیانو از ابتدا تا انتها بهمراه رنگ بندی و تکسچرینگ و ایجاد نور و انعکاس
  • نحوه خروجی گرفتن از مایا بصورت عکس و فیلم بهمراه کلیه تنظیمات
faranesh-logo

53000 تومان

  • آشنایی با کلیات دینامیک در مایا 2016‎
    • معرفی
    • مبانی دینامیک در مایا قسمت دوم
    • مبانی دینامیک در مایا قسمت سوم
    • مبانی دینامیک در مایا قسمت چهارم

 

  • مایعات
    • کار با مایعات قسمت اول
    • کار با مایعات قسمت دوم
    • کار با مایعات قسمت سوم
    • کار با مایعات قسمت چهارم
    • کار با مایعات قسمت پنجم
    • کار با مایعات قسمت ششم
    • کار با مایعات قسمت هفتم
    • کار با مایعات قسمت هشتم

 

  • کار با nCloth‎
    • کار با لباس قسمت اول
    • کار با لباس قسمت دوم
    • کار با لباس قسمت سوم
    • کار با لباس قسمت چهارم

 

  • nHair‎
    • کار با مو و خز قسمت اول
    • کار با مو و خز قسمت دوم
    • کار با مو و خز قسمت سوم
    • کار با مو و خز قسمت چهارم
faranesh-logo

53000 تومان

 

آشنایی با کلیات مدل سازی در مایا ۲۰۱۶

  • آغاز مدل‌سازی کاراکتر انسان
  • ساخت سر کاراکتر انسان
  • تکمیل کاراکتر و ساخت UV map‎
faranesh-logo

48000 تومان

 

  • فضای کار Rigging‎ و اتصال rig‎ به کاراکتر
  • اتصال کاراکتر به rig‎ و ویرایش پوست
  • دوره تکمیلی Rigging‎
faranesh-logo

53000 تومان

 

  • آشنایی با کلیات متحرک‌سازی در مایا ۲۰۱۶
  • مباحث تکمیلی متحرک‌سازی
  • دوازده اصل انیمیشن
  • چند نمونه متحرک‌سازی
faranesh-logo

48000 تومان

 

  • مبانی رندر در مایا قسمت اول
  • مبانی رندر در مایا قسمت دوم
  • مبانی رندر در مایا قسمت سوم
  • مبانی رندر در مایا قسمت چهارم
  • کار با نور و متریال دهی قسمت اول
  • کار با نور و متریال دهی قسمت دوم
  • کار با نور و متریال دهی قسمت سوم
faranesh-logo

36000 تومان

 

  • معرفی
  • آشنایی با UV‎ ها
  • پنجره UV Texture Editor‎
  • ابزارهای پنجره UV Texture Editor‎
  • Planar Mapping‎
  • اضافه کردن تکسچر Checker‎
  • Cylindrical Mapping‎
  • Spherical Mapping‎
  • Automatic Mapping‎
  • UV‎ های دستگیره در
  • UV‎ های در
  • UV‎ های صندلی
  • گرفتن Snapshot‎
  • توضیحاتی قبل از وارد کردن عکس ها به فتوشاپ
  • ساختن تکسچر صندلی
  • ساختن تکسچر در
  • ساختن تکسچر دستگیره
  • اضافه کردن تکسچر های ساخته شده به اشیا
  • وارد کردن اشیا و تکسچرها به یونیتی
  • جمع بندی
faranesh-logo

36000 تومان

 

  • مقدمه
  • شروع کار با نرم‌افزار
  • سازماندهی صحنه در مایا
  • مدل‌سازی پالیگان
  • کار با پالیگان‌ها
  • مدل‌سازی نربز
  • کار با نربز
  • ساخت متریال
  • به‌کارگیری تکسچر
  • رندرینگ در مایا
  • انیمیشن در مایا
  • سخن پایانی
faranesh-logo

36000 تومان

faranesh-logo

31000 تومان

 

  • معرفی
  • ایجاد اولین انفجار
  • استفاده از ساتع‌کنندهٔ ذرات برای ایجاد شعله
  • سوزاندن جمجمه به کمک نقشه تشعشع
  • ایجاد دود با استفاده از میدان هوا
  • ایجاد ابر مه در شهر
faranesh-logo

31000 تومان

 

  • مقدمه
  • شناورسازی ابتدایی
  • شناورسازی طبیعی
  • تنظیمات پیشرفته شناورسازی
  • استفاده از کنترل‌کننده قایق
  • استفاده از کنترل‌کننده قایق موتوری
  • جابه‌جایی آزاد ابتدایی
  • شبیه‌سازی اثر اشیا بر آب
  • آشنایی با تنظیمات
  • تولید کف از رد کشتی‌ها
  • تولید رنگ از رد کشتی‌ها
  • ساخت امواج دارای کف
faranesh-logo

31000 تومان

 

  • مقدمه
  • نحوه شروع ساخت یک دریا
  • بررسی اندازه، وزش و سرعت باد
  • بررسی تناوب و موج دریا
  • تنظیم ارتفاع امواج
  • تنظیم آشفتگی امواج
  • تنظیم سختی و نرمی امواج
  • ساخت کف‌های دریا
  • تنظیم خط افق و کیفیت امواج
  • تنظیم و تعیین رنگ
  • تنظیم جهت ورزش باد
faranesh-logo

28500 تومان

 

  • مقدمه
  • تفاوت تکسچرهای 2‎ بعدی و 3بعدی
  • ساخت تکسچر با روش Projection‎
  • جلوگیری از شنا کردن تکسچر
  • ساخت Bump‎ مپ
  • ساخت Displacement‎ مپ
  • رفع مشکلات Displacement‎ مپ
  • استفاده از مپ Transparency‎
  • رفع مشکلات استفاده از مپ فوق
  • ساخت آینه با شبکه حباب‌ها
  • رفع مشکلات Reflection‎ یا بازتاب
  • رفع مشکلات Refraction‎ یا شکست نور
  • استفاده همزمان از چندین تکسچر
  • استفاده همزمان از چندین متریال
  • کاربرد Layered Shader‎
  • ساخت مه‌حجمی
ariagostarafzar

85000 تومان

 

آموزش مبانی انیمیشن سازی در مایا

مقدمه

۱- مروری بر دوره

فصل اول – کنترل‌های اجرای انیمیشن و اسلایدر زمان

۱- مقدمه فصل
۲- آشنایی با کنترل‌های اجرای انیمیشن
۳- کلیدهای میانبر برای اجرای یک انیمیشن

فصل دوم – تنظیمات انیمیشن

۱- مقدمه فصل
۲- تنظیمات Time Slider
۳- تنظیمات پخش انیمیشن

فصل سوم – مبانی کی فریم‌ها و انیمیشن

۱- مقدمه فصل
۲- تنظیم Keyframe ها
۳- انیمیشن سازی منبع قدرت
۴- انیمیشن سازی موشک ها
۵- کپی کردن انیمیشن Keyframe

فصل چهارم – آشنایی با گراف ادیتور

۱- مقدمه فصل
۲- جا به جایی در Graph Editor
۳- تنظیم کردن Keyframe ها در Graph Editor
۴- آشنایی با دستگیره های Tangent ها
۵- آشنایی با Tangent های Clamped و Spline
۶- آشنایی با دیگر انواع Tangent ها
۷- انیمیشن سازی جهش یک توپ

 

فصل پنجم – استفاده از تایم ادیتور

۱- مقدمه فصل
۲- ساخت کلیپ های انیمیشنی
۳- Import و Export کردن کلیپ های انیمیشنی
۴- ترکیب بین دو کلیپ انیمیشنی

فصل ششم – ابزارهای بصری سازی

۱- مقدمه فصل
۲- استفاده از Motion Trail قابل ویرایش
۳- استفاده از ابزار Ghost
۴- استفاده از Animation Snapshot

فصل هفتم – ساخت یک انیمیشن که یک مسیر را دنبال می‌کند

۱- مقدمه فصل
۲- استفاده از Motion Path Constraint
۳- تنظیم فاصله گذاری در انیمیشن Motion Path
۴- اضافه کردن چرخش به بغل

 

فصل هشتم – مرور کلی از مجموعه ابزارهای انیمیشن سازی MASH

۱- مقدمه فصل
۲- ساخت شبکه اولیه MASH
۳- اعمال کردن افکت های انیمیشن ساختارمند
۴- کامل کردن انیمیشن MASH

فصل نهم – مشاهده پیش نمایش انیمیشن‌ها به صورت Real-Time

۱- مقدمه فصل
۲- استفاده از قابلیت Playblast
۳- استفاده از ابزار جدید RV Player
۴- خلاصه دوره

 

آموزش ۱۲ اصل بنیادین انیمیشن سازی در مایا

مقدمه

۱- مروری بر دوره

فصل اول – اصول پایه ای – زمان بندی، فاصله گذاری و کمان ها

۱- اصول پایه ای – زمان بندی، فاصله گذاری و کمان ها
۲- زمان بندی
۳- فاصله گذاری
۴- کمان ها

 

فصل دوم – اینرسی، انعطاف پذیری و مفصل بندی

۱- اینرسی، انعطاف پذیری و مفصل بندی
۲- دنباله و هم پوشی: بخش اول
۳- دنباله و هم پوشی: بخش دوم
۴- دنباله و هم پوشی: بخش سوم
۵- فشردگی و کشیدگی

فصل سوم – اصول عملکرد، بخش اول: پیش بینی، حالت به حالت، مستقیم

۱- اصول عملکرد، بخش اول
۲- تنظیم کردن پروژه
۳- ایجاد کردن کی فریم پیش بینی
۴- حالت به حالت: ایجاد کی فریم ها
۵- حالت به حالت: ایجاد جزئیات بیشتر
۶- حالت به حالت: اضافه کردن Breakdownها
۷- مستقیم: افزودن Breakdownها برای روان بودن بیشتر
۸- مستقیم: اصلاحات Graph Editor
۹- تکمیل کردن انیمیشن جهش

 

فصل چهارم – اصول عملکرد، بخش دوم: حرکت ثانویه و اغراق

۱- نمایش دادن حرکت ثانویه و اغراق
۲- حرکت ثانویه: بخش اول
۳- حرکت ثانویه: بخش دوم
۴- اغراق: بخش اول
۵- اغراق: بخش دوم

فصل پنجم – اصول طراحی: خلاصه گویی، جذبه و طراحی سه بعدی

۱- خلاصه گویی، جذبه و طراحی سه بعدی
۲- خلاصه گویی
۳- جذبه
۴- طراحی سه بعدی

فصل ششم – نتیجه گیری

۱- گام های بعدی

ariagostarafzar

85000 تومان

 

مقدمه

۱- خوش آمدگویی
۲- سیستم مورد نیاز
۳- استفاده از فایل های تمرینی

فصل اول – محیط کاربری مایا

۱- بررسی محیط کاربری مایا
۲- کار با فایل ها و پروژه های مایا
۳- ناوبری در محیط مایا
۴- پیکربندی Viewport ها
۵- استفاده از منوهای Hotbox‌ و Marking
۶- شخصی سازی محیط کاربری
۷- استفاده از Workspace های مایا

فصل دوم – انتخاب و دستکاری اشیا

۱- انتخاب اشیا
۲- استفاده از ابزار Move
۳- چرخش و تغییر مقیاس
۴- دستکاری نقاط Pivot
۵- آشنایی با Channel Box
۶- کار با Attribute Editor
۷- ریست و فریز کردن Transformation ها
۸- Snap کردن اشیا
۹- تکثیر کردن اشیا

 

فصل سوم – سازمان دهی صحنه های مایا

۱- کار با Outliner
۲- ایجاد سلسله مراتب
۳- گروه بندی اشیا
۴- آشنایی با Hypergraph
۵- نمایش دادن و مخفی کردن اشیا
۶- ساخت لایه ها
۷- کار با Selection Mask ها

فصل چهارم – ساخت مدل های پولیگانی

۱- تفاوت های بین NURBS و پولیگان ها
۲- ساخت اشیای پولیگانی
۳- انتخاب اجزای پولیگانی
۴- استفاده از Soft Selection و Symmetry
۵- ترکیب و جدا کردن
۶- ابزارهای Boolean
۷- استفاده از ابزارهای Brush برای حجاری Mesh ها

 

فصل پنجم – مدلسازی مش های پولیگانی

۱- تنظیم کردن مرجع ها
۲- مدلسازی از روی مرجع ها
۳- کار با Edge Loop ها
۴- استفاده از ابزار Extrude
۵- مولفه های Mirror و Merge
۶- استفاده از ابزار Bevel
۷- حجم دادن در راستای یک مسیر
۸- استفاده از ابزار Polygon Bridge

فصل ششم – اصلاح کردن مش های پولیگانی

۱- استفاده از جعبه ابزار مدل سازی
۲- نرم کردن مدل ها و مدیریت جزئیات
۳- کار با Subdivision Surface
۴- ایجاد خط های چروک در سطوح صاف
۵- استفاده از Edge Flow برای صاف کردن شکل هندسی
۶- مدیریت تاریخچه اشیا

 

فصل هفتم – تکنیک های مدل سازی نوربز

۱- آشنایی با مولفه های NURBS
۲- اشکال ساده NURBS
۳- استفاده از ابزارهای منحنی NURBS
۴- ساخت سطوح دایره ای با Revolve
۵- استفاده از ابزار NURBS Loft
۶- باز و بسته کردن منحنی ها و سطوح
۷- ساخت اشکال با NURBS Planar Action
۸- استفاده از ابزار NURBS Extrude

فصل هشتم – اصلاح مدل های نوربز

۱- استفاده از isoparms برای اصلاح سطوح NURBS
۲- استخراج منحنی های NURBS از روی سطوح
۳- ساخت منحنی ها روی یک سطح
۴- تصویر کردن منحنی ها روی یک سطح
۵- بریدن سطوح NURBS
۶- تبدیل کردن NURBS به Polygon

 

فصل نهم – ساخت متریال ها

۱- بررسی رندر در مایا
۲- آشنایی با انواع اصلی Shader
۳- کار با متریال های آرنولد
۴- شفافیت و شکست نور در آرنولد
۵- ساخت و اعمال کردن Map ها
۶- استفاده از Bitmap ها به عنوان تکسچر
۷- کار با پنجره Hypershade
۸- ساخت متریال ها در Hypershade

فصل دهم – اعمال کردن متریال ها و تکسچرها

۱- اعمال چندین متریال روی اشیا
۲- اشیای پولیگانی UV Map
۳- آشنایی با UV Editor
۴- تصویر کردن تکسچرها روی سطوح NURBS
۵- نقاشی سه بعدی

 

فصل یازدهم – رندر کردن در مایا

۱- منوی تنظیمات رندر
۲- استفاده از Render View
۳- نورهای مایا و انواع نورپردازی
۴- آشنایی با دوربین ها
۵- استفاده از Light Editor
۶- رندر گروهی انیمیشن

فصل دوازدهم – رندر در آرنولد

۱- تنظیمات رندر آرنولد
۲- Render View در آرنولد
۳- استفاده از نورهای مایا در آرنولد
۴- استفاده از Area Light آرنولد
۵- استفاده از اشیا به عنوان نورها
۶- نورپردازی مبتنی بر تصویر و Skydome ها
۷- اضافه کردن عمق میدان در آرنولد
۸- ساخت Motion Blur در آرنولد
۹- رندر کردن انیمیشن در آرنولد

 

فصل سیزدهم – انیمیشن سازی در مایا

۱- آشنایی با محیط کاری انیمیشن
۲- انیمیشن سازی اشیا با استفاده از Set Key
۳- اصلاح کردن Key ها در Graph Editor
۴- اصلاح کردن Key ها در Dope Sheet
۵- ساخت Key های Breakdown
۶- انیمیشن سازی اشیا در امتداد مسیرهای Spline
۷- مصورسازی انیمیشن
۸- استفاده از ابزار Grease Pencil
۹- ایجاد چرخه های انیمیشن
۱۰- پخش کردن انیمیشن با استفاده از Playblast

فصل چهاردهم – نتیجه گیری

۱- گام های بعدی

ariagostarafzar

85000 تومان

 

مقدمه


فصل اول : مقدمه و کلیات کار با مایا
Introduction to Maya

۱- مقدمه ای برای ورود به مایا
۲- بررسی محیط مایا
۳- رابط کاربری مایا
۴- ساخت پروژه در مایا
۵- ذخیره فایل های صحنه در مایا
۶- حالت های مختلف انتخاب
۷- تغییر فرم اشکال در مایا
۸- ویرایش مولفه های اجسام در مایا
۹- استفاده از ویرایشگر ویژگی های یا Attribute Editor
۱۰- گروه بندی و رابطه پدر – فرزندی در مایا
۱۱- استفاده از Hotbox در مایا
۱۲- استفاده از اسکریپت های MEL
۱۳- طراحی منوهای سفارشی در مایا

 

فصل دوم : مدل سازی با مایا
Modeling in Maya

۱۴- نگاهی بر بخش مدل سازی
۱۵- افزودن تصاویر مرجع برای شروع کار
۱۶- مدل سازی اولیه ی جسم مورد نظر
۱۷- شکل دهی توسط تغییر شکل دهنده های مایا
۱۸- ترکیب و نرم سازی سطوح ایجاد شده
۱۹- افزودن Windscreen
۲۰- انجام عملیات Extrude
۲۱- طراحی اسلحه برای شکل
۲۲- طراحی ساختار داخلی اسلحه
۲۳- مدل سازی توپ
۲۴- طراحی اسلحه ها
۲۵- طراحی بخش بیرونی
۲۶- طراحی نردبان توسط NURB ها
۲۷- طراحی Repulsor
۲۸- مدل سازی موتور
۲۹- افزودن جزئیات به بال ها
۳۰- استفاده از BevelPlus برای افزایش جزئیات
۳۱- افزودن طاق زیرین
۳۲- ساخت جایگاه فرود
۳۳- طراحی لوله های زیر سفینه
۳۴- سلسه مراتب ها و آماده سازی مدل

 

 فصل سوم : بافت دهی یا تکسچرینگ در مایا
Texturing in Maya

۳۵- نگاهی بر بخش متریال ها
۳۶- ایجاد و اعمال متریال های ساده
۳۷- افزودن Gradient ramp ها
۳۸- افزودن چندین متریال به مدل
۳۹- کار با بافت های رویه ای
۴۰- افزودن چندین بافت رویه ای
۴۱- کار با UV ها
۴۲- افزودن bump
۴۳- استفاده از بافت های سندگرا

 

فصل چهارم : استخوان گذاری یا ریگینگ در مایا
Rigging in Maya

۴۴- نگاهی بر بخش استخوان گذاری در مایا
۴۵- پاک سازی صحنه برای شروع به کار
۴۶- ایجاد اشیاء کنترلی
۴۷- کار با گروه ها
۴۸- ویژگی های سفارشی
۴۹- اتصال ویژگی ها با استفاده از ابزار داخلی مایا
۵۰- کنترل کردن ویژگی ها توسط driven key ها
۵۱- نگاهی بر استخوان بندی اسلحه
۵۲- طراحی سیستم اتوماتیک توسط عبارت ها
۵۳- ایجاد مفصل های اتصال
۵۴- ایجاد IK ها
۵۵- اتصال اشیا در مایا
۵۶- ساخت انیماتور استخوان ها در مایا

 

فصل پنجم : پویا نمایی یا انیمیشن در مایا
Animation in Maya

۵۷- نگاهی بر بخش انیمیشن
۵۸- ایجاد و ویرایش فریم های کلیدی
۵۹- کار با فریم های کلیدی در Graph Editor
۶۰- استفاده از Auto Key و عبارات ساده
۶۱- متحرک سازی شی در راستای مسیر
۶۲- شروع متحرک سازی صفحه ی اصلی
۶۳- نهایی سازی حرکت های سفینه
۶۴- تکمیل نهایی حرکت سفینه توسط Secondary Action ها
۶۵- افزودن یک دوربین تصویر برداری
۶۶- تنظیم کار صفحه ی پرواز و ساخت Playblast ها

 

فصل ششم : دینامیک و شبیه سازی ذرات در مایا
Dynamics & Particles in Maya

۶۷- نگاهی بر بخش دینامیک
۶۸- بخش های اصلی دینامیک ها در مایا
۶۹- ایجاد منتشرکننده های nParticle
۷۰- متحرک سازی متغیرهای nParticle
۷۱- افزودن سیستم برخورد به nParticle
۷۲- سایه ها و Cache در nParticle ها

 

فصل هفتم : نورپردازی و رندرینگ در مایا
Lighting & Rendering in Maya

۷۳- نگاهی بر بخش نورپردازی و رندر
۷۴- کار با محیط رندر در مایا
۷۵- نگاهی بر انواع نورها در مایا
۷۶- ویژگی ها و متغیرهای معمول نورها در مایا
۷۷- تغییر حالت رندر اشیا در مایا
۷۸- نورپردازی صحنه ی سفینه
۷۹- استفاده از صفحه گسترده ی متغیرها
۸۰- افزایش کیفیت رندرینگ و افزودن موشن بلور
۸۱- رندر صفحه ی نهایی و تکمیل کار در مایا

ariagostarafzar

85000 تومان

 

آموزش آرنولد برای رندرینگ مایا (آموزش آرنلود ۵ برای مایا نسخه ۲۰۱۸ و بالاتر )

مقدمه

۱- خوش آمدگویی
۲- استفاده از فایل های تمرینی
۳- آپدیت کردن پلاگین آرنولد

فصل اول – مفاهیم اولیه

۱- پیش نیازهای دوره
۲- معرفی آرنولد
۳- مفاهیم رندر در آرنولد
۴- کنترل کردن پردازش در تنظیمات رندر
۵- تعامل در RenderView
۶- ایجاد تعادل بین Sampling و Ray Depth

 

فصل دوم – نورپردازی استودیویی

۱- ساخت یک Area Light یا نور محیطی در آرنولد
۲- تنظیم خصوصیات AI Area Light
۳- کنترل کردن میزان Exposure دوربین
۴- ایجاد یک Spot Light یا نور نقطه ای
۵- متمرکز کردن یک Spot Light
۶- ماسک کردن یک Spot Light با استفاده از فیلتر gobo
۷- اضافه کردن Suffuse Illumination یا نورپردازی تدریجی
۸- اصلاح کردن نور و رندر
۹- تضعیف نور با فیلتر Light Decay

 

فصل سوم – نورپردازی طبیعی و محیطی

۱- نورپردازی مبتنی بر تصویر با Ai Skydome Light
۲- هدایت کردن قابلیت رویت Skydome Light
۳- نور روز محیط خارجی با Physical Sky
۴- نور روز محیط داخلی با Skydome
۵- افزایش Render Sampling برای Skydome

فصل چهارم – متریال ها و مپ کردن

۱- تنظیم خصوصیات Ai Standard Surface Material
۲- مپ کردن شفافیت با یک کانال Alpha
۳- کنترل کردن میزان زبری Specular
۴- سایه زنی با Ambient Occlusion
۵- ساخت یک شبکه Shading در آرنولد
۶- رندر کردن شکست نور یا Refraction با Transmission
۷- رندر کردن رنگ Vertex با Ai UserData Color
۸- تحلیل Wireframe با Ai Utility Shader
۹- Subdivision های Smooth Mesh در زمان رندر
۱۰- تغییر شکل یک Mesh با Displacement
۱۱- Displacement، Subdivision ها و Bump Mapping

 

فصل پنجم – رندر کردن

۱- ایجاد یک پرسپکتیو جوی با Ai Fog
۲- تحریف لنز با افکت Fisheye Camera
۳- رندر کردن یک تصویر پانوراما
۴- رندر کردن نور و Object Pass ها با AOV ها
۵- ساخت AOV ها در فتوشاپ
۶- رندر کردن افکت بوکه با عمق میدان
۷- رندر کردن یک سکانس تصویری

فصل ششم – نتیجه گیری

۱- گام های بعدی

 

آموزش آرنولد برای رندرینگ مایا ( آموزش آرنلود ۴ تا مایا ۲۰۱۷ )

مقدمه

۱- خوش آمدگویی
۲- استفاده از فایل های تمرینی

فصل اول – مفاهیم اولیه

۱- پیش نیازهای دوره
۲- معرفی آرنولد
۳- مفاهیم رندر در آرنولد
۴- تعامل در RenderView
۵- تغییر تنظیمات رندر

 

فصل دوم – نورپردازی

۱- ساخت یک Area Light یا نور محیطی در آرنولد
۲- تنظیم خصوصیات AI Area Light
۳- کنترل کردن میزان Exposure دوربین
۴- مپ کردن رنگ Area Light
۵- تنظیم خصوصیات آرنولد برای یک Spot Light در مایا
۶- فیلتر کردن نور با یک Barn Door و gobo
۷- Suffuse Illumination و انعکاس Diffuse
۸- تضعیف نور با فیلتر Light Decay
۹- نورپردازی مبتنی بر تصویر با Ai Skydome Light
۱۰- رندر کردن یک پس زمینه با Ai Ray Switch
۱۱- نور روز محیط خارجی با Ai Physical Sky

فصل سوم – متریال ها

۱- خصوصیات Diffuse Ai Standard
۲- مپ کردن Diffuse و Opacity
۳- کنترل کردن میزان زبری Specular
۴- سایه زنی با Ambient Occlusion
۵- رندر کردن شکست نور یا Refraction
۶- رندر کردن Vertex Color با Ai User Color
۷- Subdivision های Smooth Mesh در زمان رندر
۸- شکل دهی به یک Mesh با Displacement

 

فصل چهارم – رندر کردن

۱- اضافه کردن یک Shader جوی Ai Fog
۲- اصلاح تحریف لنز با Fisheye Projection
۳- رندر کردن یک تصویر پانوراما
۴- رندر کردن بوکه با عمق میدان
۵- رندر کردن یک سکانس تصویری

فصل پنجم – نتیجه گیری

۱- گام های بعدی

ariagostarafzar

95000 تومان

 

مروری بر دوره

۱- مروری بر دوره

فصل اول – شروع خوب نیمی از کار است: اصول برنامه ریزی و ریگینگ

۱- مفاهیم Rigging
۲- برنامه ریزی کردن Rig
۳- ایجاد شیوه نام گذاری
۴- مفصل ها و سلسله مراتب
۵- استفاده از اسکریپت های CometJointOrient و CometRename
۶- بررسی Mesh کاراکتر
۷- ساخت اسکلت
۸- قراردهی انگشت ها و Mirror کردن مفصل
۹- نام گذاری اسکلت بندی
۱۰- جهت دهی اسکلت مفصل

 

فصل دوم – ساخت کنترل های ستون فقرات

۱- تکثیر کردن اسکلت DEF
۲- اسکریپت نویسی فرایند محدودسازی
۳- شروع ستون فقرات با استفاده از Spine IK
۴- متصل کردن ساختار کنترل منحنی
۵- اضافه کردن پیچش و شروع کار روی گردن
۶- تکمیل کردن گردن با اضافه کردن انحنا
۷- ساخت کنترل های دنباله روی سر
۸- کنترل کردن چشم ها با استفاده از کنترل های IK

 

فصل سوم – ساخت ریگ:‌ پاها، کف پا و شانه ها

۱- کنترل های باسن
۲- نصب سینماتیک معکوس پا و کف پا
۳- ساخت Attribute های اختصاصی برای کنترل های پا
۴- متصل کردن Attribute های پا
۵- ساخت کنترل های دنباله رو برای Pole Vector های زانو
۶- نصب ترقوه / شانه

فصل چهارم – ساخت ریگ: بازوها و دست ها

۱- ساخت کنترل های بازو
۲- تکمیل کردن بازو
۳- ساخت گروه های آفست دنباله رو روی کنترل های آرنج و مچ دست
۴- ساخت کنترل های دست
۵- متصل کردن مفصل های انگشت به Attribute های کنترلر دست
۶- ساخت کنترل مشت
۷- ساخت کنترل باز کردن انگشت ها
۸- تکمیل کردن Rig

 

فصل پنجم – اسکینینگ Skinning

۱- متصل کردن Mesh کاراکتر
۲- ساخت حالت “رقص وزن”
۳- ادامه دادن انیمیشن رقص وزن
۴- اصلاح کردن چشم
۵- تکمیل کردن رقص وزن

فصل ششم – وزن دهی – Painting Weights

۱- وزن دهی روی لگن
۲- وزن دهی شانه ها
۳- وزن دهی سر و فک
۴- وزن دهی مچ و ساعد
۵- وزن دهی انگشت ها و شست
۶- ساختن کنترل چرخش ساعد
۷- ساخت پلک های چشم
۸- تکمیل کردن پلک ها
۹- گام های بعدی

limoonad

رایگان

limoonad

40000 تومان

 

  • فصل ۱ | منوی Mesh و Edit Mesh
  • فصل ۲ | منوی Proxy – Normal – Color – Create UVs – Surface – Edit NURBS
  • فصل ۳ | منوی Surface – Edit NURBS
limoonad

20000 تومان

limoonad

20000 تومان

limoonad

20000 تومان

learn in web

60000 تومان

فصل اول: آشنايي با نرم افزار Maya

    • نصب Maya
    • آشنايي با محيط Maya
    • ايجاد يک مکعب از نوع Polygons
    • ايجاد يک کره از نوع NURBS
    • آشنايي با پنجره OutLiner
    • کار با پنجره Duplicate
    • ايجاد گروه از اشياء
    • نحوه کار با مرکز ثقل
    • آشنايي با انواع فايلها در Maya

 

فصل دوم: مدلسازي چند ضلعي

    • آشنايي با مدلسازي چند ضلعي
    • کار با ابزار Cube
    • کار با ابزار Extrude Face
    • آشنايي با ابزار Split Polygon Tool
    • کار با ابزار Split Vertex
    • کار با ابزار Smooth

 

فصل سوم: مدلسازي به روش NURBS

    • آشنايي با مدلسازي NURBS
    • کار با ابزار Create CV Curve Tool
    • آشنايي با ابزار Revolve
    • کار با ابزار Sculpt Surface
    • آشنايي با خصوصيات Isopram
    • کار با ابزار Circle
    • آشنايي با ابزار Snap to Point
    • ايجاد حجم با استفاده از ابزار Loft

 

فصل چهارم: ساخت انيميشن توسط Maya

    • آشنايي با مفاهيم انيميشن
    • نحوه ايجاد فرم
    • کار با پنجره Graph Editor
    • کار با پنجره Set Driven Key
    • تعريف مسير براي حرکت (Attach To Motion Path)
    • آشنايي با خصوصيت Bank
    • آشنايي با خصوصيت Set Key

 

فصل پنجم: ايجاد تصاوير Render شده در Maya

    • آشنايي با حالت سايه زني
    • کار با خصوصيات (Attribute Editor)
    • تنظيم خصوصيات دوربين (Camera Attribute Editor)
    • آشنايي با پنجره Render Global
    • کار با نورهاي Directional Light و Spot Light
    • استفاده از جلوه هاي ويژه نوري (Light Effects)
    • کار با سايه ها (Shadows)
    • تعيين رنگ نور
    • کار با دوربين (Camera)
    • کار با دستگيره هاي تنظيم کننده (Manipulator)

 

فصل ششم: شبيه سازي محيطهاي واقعي (Dynamic)

    • آشنايي با مفاهيم Dynamic)
    • کار با ذرات (Create Emitter)
    • کار با ميدانهاي حجمي Fields
    • نحوه استفاده از تاثير گذارنده ها
    • تععين شکل ذرات (Particle Render Type)
    • کار با خصوصيات Per Particle و Per Object
    • آشنايي با سطوح سخت
    • کار با خصوصيت Constraint Type
    • ايجاد جاذبه (Gravity)
    • کار با جلوه هاي ويژه Air ، Firework و Fire

 

فصل هفتم: کار با ابزار قدرتمند رنگ آميزي در Maya

    • آشنايي با رنگ آميزي در Maya
    • استفاده از جلوه هاي ترسيمي (Paint Effect Tool)
    • استفاده از مجموعه گياهن (Plants)
    • کار با ابزار Make Paintable
    • کار با ابزار ايجاد شاخه (Grasses)
    • آشنايي با خاصيتهاي Min Clip و Max Clip
    • استفاده از ابزار 3D Paint Tool
    • ايجاد تغييرات روي سطوح (Bump Map)

 

فصل هشتم: ايجاد اسکلت

    • آشنايي با نحوه ساخت اسکلت
    • استفاده از خصوصيات Joint Size
    • کار با پنجره اتصالات (Hyper Graph)
    • نحوه ايجاد دستگيره هاي Ik
    • متصل کردن پوست به اسکلت (Bind Skin)
    • تنظيم کاراکتر با استفاده از ابزار Edit Smooth Skin
    • کار با خاصيت Influence
    • آشنايي با ابزار Cluster
    • استفاده از ابزار Paint Cluster Weights Tool
    • آشنايي با ابزار Blend Shape

 

فصل نهم: ساخت و شبيه سازي حالات پارچه

    • طراحي لباس در Maya
    • رسم الگو براي لباس
    • ايجاد Panel براي ساخت پارچه
    • کار با ابزار Steam
    • ايجاد دستگيره براي پارچه (Locator)

 

فصل دهم: نحوه ايجاد و ويرايش مو

    • آشنايي با ابزار طراحي مو (Fur)
    • اضافه کردن مو به اشيا
    • کار با خاصيت Feedback
    • ايجاد جذب کننده ها (Create Attractor)
    • آشنايي با خصوصيات Local و Global
    • ايجاد يک پيش رندر (…Playblast)
    • انتخاب object ها بر اساس نوع (Pick Mask)
    • کار با خصوصيتهاي Turbulance و Frequency
    • کار با خصوصيتهاي U Samples و V Samples

 

فصل یازدهم: آشنايي با نکات پيشرفته در Maya

    • نحوه ساخت چشم
    • ساختن اجسام با جنس شيشه
    • ايجاد مه در منبع نور مخروطي
    • ايجاد مواد دورو
    • نحوه شبيه سازي حرکت يک زنجير

 

مباحث کلی شامل:

    • آشنايي با محيط Maya
    • روشهاي مدلسازي چند ضلعي
    • مدلسازي به روش Nurbs
    • مراحل ساخت Animation
    • شبيه سازي محيطهاي واقعي (Dynamic)
    • ايجاد تصاويرسه بعدي Render شده
    • كار با ابزارهاي قدرتمند رنگ آميزي
    • نحوه ايجاد اسكلت براي شخصيتها
    • روشهاي ايجاد و ويرايش مو
    • ساخت و شبيه سازي حالات پارچه
    • كار با انواع نماها , نور و دوربين
    • آشنايي با نكات حرفه اي Maya
    • به همراه چندين تمرين عملي
    • و چندین نکته دیگر در آموزش مایا …
پرند

64000 تومان

 

دوره مقدماتی

١ – آشنایی با نرم افزار
٢ – آشنایی با View Cube
٣ – کار با View Portها
۴ – استفاده از محیط کاری
۵ – مدل سازی Polygonal
۶ – ویرایش آبجکت ها
٧ – کار با نقطه Pivot و Snap
٨ – پانل های ویرایشی آبجکت ها
٩ – سازماندهی آبجکت ها
١٠ – مدیریت آبجکت ها
١١ – ویرایش مدل های Polygonal (١)
١٢ – ویرایش مدل های Polygonal (٢)
١٣ – مدل سازی ساختمان
١۴ – کار با تصاویر
١۵ – مدل سازی پرنده
١۶ – آشنایی با Normalها
١٧ – آشنایی با ابزار Sculpt Geometry
١٨ – دستورات ویرایشی Polygonها
١٩ – برش آبجکت ها (١)
٢٠ – برش آبجکت ها (٢)
٢١ – مدل سازی Symmetric
٢٢ – سایر ابزارهای Polygon
٢٣ – آشنایی با Deformerها
٢۴ – آزمون های عملی
٢۵ – آزمون های تستی

 

دوره متوسطه

١ – مدل سازی NURBS

٢ – طراحی زیر دریایی (١)

٣ – طراحی زیر دریایی (٢)

۴ – ترسیم منحنی های NURBS (١)

۵ – ترسیم منحنی های NURBS (٢)

۶ – ویرایش منحنی های NURBS

٧ – روش های تکثیر منحنی ها

٨ – تبدیل منحنی ها به سطوح NURBS (١)

٩ – تبدیل منحنی ها به سطوح NURBS (٢)

١٠ – باز و بسته کردن سطوح

١١ – ایجاد و تصویر کردن منحنی

١٢ – ویرایش سطوح NURBS

١٣ – تبدیل سطوح NURBS به Polygonal

١۴ – درج Materialها

١۵ – خصوصیات Materialها

١۶ – اعمال Map

١٧ – کار با Materialها

١٨ – درج تصاویر و گرادیان ها

١٩ – ایجاد شفافیت

٢٠ – ایجاد بازتاب

٢١ – ایجاد برآمدگی و فرو رفتگی

٢٢ – اعمال بافت

٢٣ – کار با UV Mapping

۲۴ – آزمون های عملی

۲۵ – آزمون های تستی

 

دوره پیشرفته

١ – مبانی انیمیشن

٢ – ایجاد انیمیشن (١)

٣ – ایجاد انیمیشن (٢)

۴ – دنباله های حرکتی

۵ – ویرایش انیمیشن

۶ – چرخه های انیمیشن

٧ – قفل و پنهان کردن پارامترها

٨ – استخوان بندی

٩ – ویرایش استخوان بندی

١٠ – متحرک سازی اسکلت

١١ – رندر

١٢ – انواع نور

١٣ – نور Ambient

١٤ – ویرایش نور

١۵ – سایه ها

١۶ – خصوصیت Light Decay

١٧ – افکت های نوری

١٨ – دوربین (١)

١٩ – دوربین (٢)

٢٠ – عمق میدان

٢١ – ایجاد افکت Motion Blur

٢٢ – رندر پیشرفته در Mental Ray

٢٣ – خصوصیت Batch Render

٢٤ – آزمون های عملی

٢۵ – آزمون های تستی

بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی ایرانیان

450000 تومان

  • مقدمه
  •  تنظیمات
  •  افزونه ها
  •  نمای دید
  •  هات باکس
  •  تغییر ابعاد
  •  لایه ها
  •  نمایش موضوعات
  •  ایجاد اشیا
  •  ترسیمات پلیگان
  •  مدل سازی حجمی
  •  اکسترود
  •  مدل سازی نربز
  •  نور
  •  دوربین

نظرسنجی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه