Adobe Animate

Adobe Animate

معرفی نرم افزار Adobe Animate

Adobe Animate (که پیشتر با نام های Adobe Flash Professional ،Macromedia Flash و FutureSplash Animator شناخته می شد) یک نرم افزار ساخت انیمیشن است که توسط Adobe Systems ساخته شده است.

Adobe Animate برای طراحی گرافیک و انیمیشن برای برنامه های تلویزیونی، ویدئوهای آنلاین، وب سایت ها، برنامه های تحت وب، توسعه بازی و سایر پروژه های تعاملی استفاده می شود. امکان انتشار انیمیشن ها با فرمت های HTML5 WebGL، Scalable Vector Graphics (SVG) و صفحات چاپی و فرمت های قدیمی Flash Player (SWF) و Adobe AIR وجود دارد.

adobe-animate-interface

adobe animate

Adobe Flash قبلاً Shockwave Flash و Macromedia Flash نامیده می شد. Flash مجموعه فناوری های چندرسانه ای است که از دسامبر 2005، هنگامی که شرکت ادوبی، Macromedia را خریداری کرد، توسط Adobe Systems توسعه داده شد. از زمان معرفی آن در سال 1996، فناوری Flash به روشی محبوب برای افزودن انیمیشن و تعامل، به صفحات وب تبدیل شد. از فلش معمولاً برای ایجاد انیمیشن، تبلیغات، اجزای مختلف صفحه وب، ادغام ویدئو در صفحات وب و اخیراً برای توسعه برنامه های غنی اینترنت، مورد استفاده قرار می گیرد.

فلش می تواند گرافیک برداری و شطرنجی را دستکاری کند و از جریان صوتی و تصویری دو جهته پشتیبانی می کند. این نرم افزار شامل یک زبان اسکریپت نویسی به نام ActionScript است. همچنین در اکثر مرورگرهای وب و برخی از تلفن های همراه و سایر دستگاه های الکترونیکی (با استفاده از Flash Lite) در دسترس است.

دانلود نرم افزار Adobe Animate

آموزش ویدئویی نرم افزار Adobe Animate

لوگو فرادرس

18000 تومان

 

  • درس یکم: کار با محیط Animate CC
    • انتخاب نوع Document
    • تنظیمات عمومی Document ها
    • مدیریت Workspace
    • تست کردن پروژه

 

  • درس دوم: مفاهیم اصلی Animate CC
    • Stage و Pasteboard
    • کار با Timeline ،Layers و Folders
    • پنل Properties
    • Project Library

 

  • درس سوم: وارد کردن Assets در Animate CC
    • Import کردن فایل های bitmap
    • Import کردن از Photoshop
    • Import کردن از Illustrator
    • Import کردن فایل های صوتی

 

  • درس چهارم: ابزار طراحی برداری (Vector)
    • کشیدن اشکال ساده
    • کار با Strokes و fills
    • مد Object Drawing
    • Stroke styles و قلم های Vector Art

 

  • درس پنجم: کار با متن (Text)
    • استفاده از static text
    • کار با Dynamic text
    • تبدیل text به Vector

 

  • درس ششم: کار با Vectors و Bitmaps
    • مدیریت رنگ ها
    • ابزار Gradient Transform
    • تجزیه Bitmap ها

 

  • درس هفتم: مدیریت Timeline Layers
    • Layer folder
    • Shape tweens
    • ماسک (Mask) کردن
    • Onion skinning

 

  • درس هشتم: کار با کتابخانه و ایجاد سمبل (Symbols)
    • سمبل Movie clip
    • سمبل Graphic
    • سمبل Button
    • مدیریت عناصر کتابخانه

 

  • درس نهم: متحرک سازی سمبل ها
    • استفاده از Motion tweens
    • Motion editor
    • استفاده از Classic tweens

 

  • درس دهم: ساخت محتوای تعاملی
    • موضوع انتخاب پلتفرم هدف
    • ساخت یک فریم Welcome
    • اضافه کردن تعامل
    • ایجاد Interactive button
    • برنامه نویسی
لوگو فرادرس

19000 تومان

 

  • درس یکم: مقدمات برنامه نویسی در Animate CC
    • بررسی دستورات Trace و ()Console.log
    • دستور ایجاد متغیر
    • مقداردهی و برداشت مقدار از متغیر
    • جمع کردن متغیرهای رشته ای
    • معرفی انواع مختلف داده
    • ساختار ایجاد اشیا (Object)
    • مقداردهی به مشخصات اشیا و برداشت مقدار از آن ها
    • ساختار ایجاد آرایه ها (Arrays)
    • مقداردهی به اندیس های آرایه و برداشت مقدار از آن ها
    • اپراتورهای محاسباتی و ریاضیاتی
    • بررسی انواع عملگرهای مقایسه ای
    • دستورات شرطی else و if-else
    • دستور حلقه do-while
    • دستور شرطی حلقه while
    • استفاده از حلقه ها برای برداشت مقدار Object ها
    • استفاده از مشخصه Length در آرایه ها
    • استفاده از حلقه ها برای مقداردهی و برداشت مقدار آرایه ها
    • مفهوم تابع
    • تعریف و فراخوانی توابع
    • ایجاد پارامتر برای توابع
    • تعیین خروجی برای توابع

 

  • درس دوم: معرفی محیط Animate CC
    • بررسی Workspace نرم افزار Animate
    • انتخاب پلتفرم هدف
    • ایجاد لایه Actions برای سازمان دهی کدنویسی ها
    • اختصاص Instance Name و Linkage به سمبل ها
    • کدنویسی در Actions Panel
    • تغییر تنظیمات محیط کدنویسی در Preference
    • بررسی قطعه کدهای (HTML5 Canvas (Code Snippets
    • استفاده از رخداد کلیک با استفاده از Code Snippets
    • دیباگ کدهای اکشن اسکریپت

 

  • درس سوم: ایجاد تعامل با کاربر
    • کنترل Dynamic Text به وسیله کدنویسی
    • مفهوم رخداد (Event)
    • بررسی رخدادهای موس
    • بررسی رخدادهای کیبورد
    • بررسی سایر رخدادها در HTML5 و ActionScript
    • بررسی رخدادهای لمسی (Touch) موبایل
    • استفاده از Simulator موبایل
    • رخداد ENTER_FRAME در اکشن اسکریپت
    • رخداد معادل ENTER_FRAME برای جاوا اسکریپت

 

  • درس چهارم: کنترل Timeline از طریق کدنویسی
    • ساخت سمبل های تعاملی
    • کدنویسی سمبل ها
    • استفاده از رخداد کلیک موس برای تعامل با سمبل ها
    • استفاده از برچسب ها (Labels) بر روی Timeline
لوگو فرادرس

19000 تومان

  • درس یکم: امکانات جدید نسبت به Flash Professional
    • ارتقاء رابط کاربری
    • تنظیمات پیشرفته Import
    • Object drawing modes
    • ابزار Paintbrush و Vector Brush
    • تنظیمات Onion skinning
    • تنظیمات Transparency برای Layer و Stage
    • ابزار Frame-picker برای سمبل های گرافیکی
    • Pin کردن اسکریپت در پنجره Action panel
    • Snap کردن تصاویر به پیکسل های استیج
    • ابزار Center Stage و Responsive scaling
    • تنظیمات Preloader
    • استفاده از ابزار Tagged Swatch
    • ارتقاء تنظیمات خروجی و منتشر سازی

 

  • درس دوم: امکانات جدید Adobe Animate CC 2017
    • ابزار Zoom ،Pan و Rotation
    • فیلترهای دوربین و Blend modes
    • متحرک سازی دوربین
    • ایجاد Vector Brush
    • مدیریت Vector Brush
    • تنظیم Pressure ،Tilt و Size برای براش
    • کامپوننت های رابط کاربری HTML5
    • کامپوننت های ویدیویی HTML5
    • قطعه کدها برای کامپوننت
    • خروجی Image
    • خروجی Gif متحرک
    • خروجی SWF Archive
    • Ease presets
    • Reset کردن مختصات دوربین
    • تعریف سراسری JavaScript
    • تولید Texture atlas برای موتورهای بازی سازی

 

  • درس سوم: امکانات جدید Adobe Animate CC 2018
    • تغییرات اینترفیس نرم افزار
    • بهبودهای Timeline
    • تنظیم Frame spans
    • بهبود ابزار Ease
    • Action Wizard
    • Animate preferences
    • ابزار Advance layer و Layer depth
    • استفاده از دوربین همراه Layer depth
    • Attach کردن لایه ها به دوربین
    • کنترل دوربین به وسیله کدنویسی
amoozesh365

رایگان

1-آموزش کاربردی ادوبی انیمیت 2018

  • انتخاب نوع سند یا داکیومنت در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
  • تنظیمات عمومی سند (Document) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
  • مدیریت فضای کاری (workspace) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)

 

2-آموزش کاربردی ادوبی انیمیت بخش 2

  • تست کردن پروژه و تفاوت صفحات استیج (stage) و پیست برد (pasteboard) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
  • آشنایی با لایه ها (Layers) نوار زمان (Timeline) و پوشه ها در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
  • آشنایی با تنظیمات ویژگی های نرم افزار (Panel properties ) و پروژه های کتابخانه ای (Library) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)

 

3- آموزش کاربردی ادوبی انیمیت بخش3

  • انتخاب نوع سند یا داکیومنت در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
  • وارد نمودن فایل های صوتی (Sound) و نرم افزار ایلستریتور (Illustrator) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
  • آشنایی با ابزارها (Tools) و رسم اشکال ساده (Shapes) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)

 

4- آموزش کاربردی ادوبی انیمیت بخش4

  • آشنایی با ابزار پر کردن (Fill) و ابزار استروک (Stroke) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
  • آشنایی با مد ترسیم اجسام (Object drawing) و سبک یا الگوی استروک (Stroke style) و قلم های برداری (Vector Art) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
  • آشنایی با متن های ثابت (Static text) و متن های پویا (Dynamic text) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)

 

5- آموزش کاربردی ادوبی انیمیت بخش 5

  • تبدیل متن (Text) به بردار (Vector) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
  • مدیریت رنگ ها (Colors) و ابزارها (Tools) در فرمان گردینت ترنسفرم (Gradient transform) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
  • آشنایی با تجزیه (Break Apart)بیت مپ ها(Trace Bitmap) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)

 

6- آموزش کاربردی ادوبی انیمیت بخش 6

  • آشنایی با پوشه لایه (Layer folder) و ابزار شیپ تویین (shape tweens) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
  • آشنایی با درج ماسک (Mask) و کار با ابزار آنیون اسکینینگ (Onion skinning) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
  • آشنایی با متحرک سازی اشکال (Shapes) به روش ابزار (Movie clip) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)

 

7- آموزش کاربردی ادوبی انیمیت بخش 7

  • آشنایی با متحرک سازی اشکال (Shapes) به روش ابزار گرافیکی (Graphic) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
  • آشنایی با متحرک سازی اشکال (Shapes) به روش ابزار باتن (Button) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
  • آشنایی با ابزار موشن تویین (Motion tween) و ابزار موشن ادیتور (Motion editor) و ابزار کلاسیک تویین (Classic tween) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)

 

8- آموزش کاربردی ادوبی انیمیت بخش 8

  • تبدیل پروژه اکشن اسکریپت (ActionScript).به پروژه اچ تی ام ال (Html5) و ساخت یک فریم (Welcome) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
  • ایجاد یک دکمه یا باتن (Button) جهت اجرای انیمیشن (Animation) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
  • درج یک دکمه یا باتن (Button) بر روی انیمیشن (Animation) جهت اجرای صدا (Sound) و وارد شدن به یک سایت (Site) در نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی 2018 (Adobe Animate CC 2018)
aliheidari

رایگان

  • طراحی کاراکتر
    • طراحی سر کاراکتر
    • طراحی بدن کاراکتر
    • طراحی پاهای کاراکتر

 

  • انیمیت کاراکتر
    • مرتب سازی لایه ها و طراحی Pose ها
    • طراحی حالات مختلف پاها
    • انیمیت پاها
    • انیمیت دست ها
    • طراحی پس زمینه
    • متحرک سازی عناصر پس زمینه(کاکتوس ها و ابرها)
    • تکمیل متحرک سازی عناصر پس زمینه
ariagostarafzar

85000 تومان

 

 آموزش انیمیت سی سی مبانی انیمیت

  • مقدمه
    • ۱- خوش آمدگویی
    • ۲- پیش از مشاهده این دوره چه چیزهایی باید بدانید
    • ۳- استفاده از فایل های تمرینی
    • ۴- چه چیزی میخواهیم بسازیم
  • فصل اول – کار با انیمیت سی سی
    • ۱- انتخاب نوع سند پروژه
    • ۲- تنظیمات عمومی سند
    • ۳- مدیریت محیط کاری
    • ۴- تست کردن پروژه
  • فصل دوم – مفاهیم کلی انیمیت سی سی
    • ۱- stage و pasteboard
    • ۲- خط زمانی، لایه ها و پوشه ها
    • ۳- پنل properties
    • ۴- کتابخانه پروژه
  • فصل سوم – وارد کردن محتوا به انیمیت سی سی
    • ۱- وارد کردن فایل های Bitmap
    • ۲- وارد کردن از فتوشاپ
    • ۳- وارد کردن از ایلاستریتور
    • ۴- وارد کردن فایل های صوتی
  • فصل چهارم – ابزارهای ساخت وکتور
    • ۱- کشیدن اشکال ساده
    • ۲- کار با stroke ها و fill ها
    • ۳- حالت طراحی Object
    • ۴- سبک های Stroke و قلموهای Vector Art
  • فصل پنجم – کار با متون
    • ۱- استفاده از متن Static
    • ۲- ملاحظات متن Dynamic
    • ۳- تجزیه کردن متن به وکتورها
  • فصل ششم – اصلاح کردن وکتورها و بیت مپ ها
    • ۱- مدیریت رنگ
    • ۲- ابزار Gradient Transform
    • ۳- تجزیه و trace کردن Bitmap
  • فصل هفتم – مدیریت لایه های خط زمانی
    • ۱- پوشه های لایه ها
    • ۲- Shape Tween ها
    • ۳- ماسک کردن محتوا
    • ۴- ویژگی Onion Skinning
  • فصل هشتم – کار با کتابخانه و ایجاد سمبل ها
    • ۱- سمبل های کلیپ ویدئویی
    • ۲- سمبل های گرافیکی
    • ۳- سمبل های دکمه
    • ۴- مدیریت آیتم های کتابخانه
  • فصل نهم – انیمیشن سازی نمونه های سمبل
    • ۱- استفاده از Motion Tween ها
    • ۲- Motion Editor
    • ۳- Tween های کلاسیک
  • فصل دهم – ساخت محتوای تعاملی
    • ۱- پلتفرم هدف مهم است
    • ۲- ساخت یک فریم خوش آمدگویی
    • ۳- افزودن تعامل
    • ۴- چیدمان دکمه تعاملی
    • ۵- کدنویسی کردن ناوبری
  • فصل یازدهم – کارهای نهایی
    • ۱- صدای تعاملی
    • ۲- گزینه های پیشرفته انتشار
  • فصل دوازدهم – نتیجه گیری
    • خداحافظی

 

آموزش انیمیت سی سی انیمیشن در انیمیت

  • مقدمه
    • ۱- خوش آمدگویی
    • ۲- فایل های تمرینی
  • فصل اول – ساخت صحنه
    • ۱- تنظیمات
    • ۲- ایجاد سمبل ها
    • ۳- سمبل های Nest شده
    • ۴- ماسک ها
    • ۵- Pivot ها
    • ۶- محیط ها
  • فصل دوم – انیمیشن سازی صحنه
    • ۱- Motion Tween کلاسیک
    • ۲- لایه های راهنما
    • ۳- فشردگی و کشیدگی
    • ۴- Shape Tween ها
    • ۵- Envelope و Distort
    • ۶- انیمیشن Nest شده
    • ۷- سایه
    • ۸- کپی کردن Keyframe
    • ۹- حرکت درجا
    • ۱۰- انفجار
    • ۱۱- ابزار Paint Brush
    • ۱۲- افکت دود
    • ۱۳- حرکت دوربین
    • ۱۴- افزودن متن
    • ۱۵- افزودن صدا
  • فصل سوم – کارهای نهایی
    • ۱- ایجاد تنوع و اصلاحات
    • ۲- استخراج کردن انیمیشن
  • فصل چهارم – نتیجه گیری
    • گام های بعدی

 

آموزش انیمیت سی سی ویژگی های جدید

  • مقدمه
    • ۱- خوش آمدگویی
    • ۲- استفاده از فایل های تمرینی
    • فصل اول – آپدیت های نسخه ۲۰۱۹
    • ۱- رابط کاربری و صفحه آغاز مدرن
    • ۲- انواع اسناد واقعیت مجازی
    • ۳- نوع اسناد WebGL-glTF
    • ۴- ابزار Asset Warp و آبجکت های وارپ شده
    • ۵- سلسله مراتب لایه ها
    • ۶- لب خوانی خودکار
    • ۷- استفاده از افکت های فریم
  • فصل اول – آپدیت های نسخه ۲۰۱۸
    • ۱- تغییرات رابط کاربری برنامه
    • ۲- اصلاحات Timeline
    • ۳- ویرایش Span های فریم
    • ۴- اصلاحات Easing
    • ۵- Action Wizard
    • ۶- تنظیمات Animate
    • ۷- لایه های پیشرفته و Layer Depth
    • ۸- استفاده از دوربین با Layer Depth
    • ۹- متصل کردن لایه ها به دوربین
    • ۱۰- کنترل کردن دوربین با کد
  • فصل دوم – اصلاحات ابزارهای انیمیشن سازی
    • ۱- اصلاحات Frame Picker
    • ۲- Preset های Ease برای Tween های کلاسیک و Shape Tween
    • ۳- Presetهای Ease اختصاصی برای Shape Tween ها
    • ۴- ریست کردن موقعیت دوربین
  • فصل سوم – اصلاحات قابلیت های تعاملی
    • ۱- اعلان جاوا اسکریپت Global
    • ۲- قرار دادن کتابخانه های خارجی جاوا اسکریپت
    • ۳- ایجاد اطلس تکسچر برای موتورهای بازی
    • ۴- قابلیت های Video poster و Mute برای HTML5
  • فصل چهارم – اصلاحات عمومی
    • ۱- ویژگی ها و اصلاحات دیگر
  • فصل پنجم – نتیجه گیری
    • ۱- خداحافظی
ariagostarafzar

95000 تومان

 

آموزش انیمیت آموزش انیمیشن کامل یک صحنه

  • مقدمه
    • ۱- خوش آمدگویی
    • ۲- چیزهایی که باید بدانید
    • ۳- استفاده از فایل های تمرینی
  • فصل اول – سر هم کردن یک صحنه
    • ۱- تنظیمات پروژه
    • ۲- وارد کردن صحنه
    • ۳- خط کشی کردن بازو
    • ۴- خط کشی کردن دست و پای چپ
    • ۵- خط کشی کردن سر انسان
    • ۶- ایجاد پلک زدن چشم
    • ۷- ساخت دهان انسان
    • ۸- تکمیل کردن دهان انسان
    • ۹- تست و اصلاح کردن ریگ
    • ۱۰- گسترش دادن ریگ
    • ۱۱- وارد کردن روبات
    • ۱۲- خط کشی و ریگ کردن روبات
    • ۱۳- نهایی کردن روبات
    • ۱۴- تست کردن روبات
    • ۱۵- ریگ کردن سفینه فضایی
    • ۱۶- تنظیم کردن سمبل صحنه
    • ۱۷- ساخت پس زمینه
    • ۱۸- مرتب کردن پس زمینه
    • ۱۹- سر هم کردن صحنه
  • فصل دوم – انیمیشن سازی یک صحنه اکشن
    • ۱- کشیدن تصاویر بندانگشتی روبات
    • ۲- انیمیشن سازی بالاتنه روبات
    • ۳- انیمیشن سازی پا
    • ۴- انیمیشن سازی پای روبات
    • ۵- انیمیشن سازی دست روبات
    • ۶- تکمیل کردن انیمیشن راه رفتن
    • ۷- ساخت رژه ارتشی روبات
    • ۸- انیمیشن سازی سفینه فضایی و لیزر
    • ۹- انفجار ساختمان
    • ۱۰- افزودن حرکات دوبین
  • فصل سوم – انیمیشن سازی یک انسان
    • ۱- تنظیم کردن شخصیت
    • ۲- وارد کردن و ویرایش صدا
    • ۳- ایجاد تصاویر بندانگشتی حالت ها
    • ۴- ایجاد ژست بدن
    • ۵- انیمیشن سازی بدن
    • ۶- انیمیشن سازی دهان
    • ۷- انیمیشن سازی سر
    • ۸- اصلاحات ظریف
    • ۹- وارد کردن صدا و استخراج کردن صحنه
  • فصل چهارم – نتیجه گیری
    • 1- گام های بعدی

 

آموزش انیمیت آموزش استوری برد کامل یک صحنه

  • مقدمه
    • ۱- خوش آمدگویی
    • ۲- چیزهایی که باید بدانید
    • ۳- استفاده از فایل های تمرینی
  • فصل اول – تنظیمات
    • ۱- تنظیمات پروژه
    • ۲- قالب صحنه
    • ۳- تنظیم نمای دوربین
  • فصل دوم – ساخت استوری بورد
    • ۱- مروری بر ادوبی انیمیت
    • ۲- عناوین، زوم و Fade
    • ۳- نمای Medium و Cross Dissolve
    • ۴- ژست دهی یک شخصیت
    • ۵- ساخت گروه ها
    • ۶- نمای بسیار نزدیک
    • ۷- افزودن Shot – نمای بالا از سفینه فضایی
    • ۸- حرکت عمودی دوربین
    • ۹- حرکت روبات ها به پایین
    • ۱۰- رژه روبات ها
    • ۱۱- صحنه نمایشی
    • ۱۲- صحنه جمعیت
    • ۱۳- فریز فریم کردن با عناوین
    • ۱۴- نهایی کردن
    • ۱۵- ویرایش صدا
  • فصل سوم – مرتب و سر هم کردن
    • ۱- مرتب کردن نما و صحنه دوم
    • ۲- اشتباهات: بایدها و نبایدها
    • ۳- تولید نهایی و استخراج
  • فصل چهارم – نتیجه گیری
    • ۱- گام های بعدی
سریع آسان

رایگان

نظرسنجی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه